Golek²..Pusing²...Bawah SOFA gak yang dia suka MAIN

Tuesday, April 19, 2011

Bawah SOFA? Main? Main apa tu? Ekekekeke...bukan main apa yer uols. Ni citer pasal anak dara mak ni ha. Suka sangat main bawah sofa.





Letak PlayGym main kejap jer, pastu bergolek²...guling²...masuk bawah almari, masuk bawah Sofa. Ntah apa yang di cari kat bawah tu pon tak tau lah. Agaknya abah vacuum tak bersih, tu yang nak buat spot-check tu...ekekeke...

Ntah macam mana dia masuk bawah tu pon tak tahu lah, budah lain meniarap maju ke depan, tapi qahirah ni suka mengundur. Malam tadi tidur lewat sebab excited dah dapat skill baru. Skill apa? Skill angkat² montot, nak merangkak gamaknya, gigih berusaha malam tadi ^_^.

Ruang tamu kat umah tu pon dah jadik tempat tido. Tak bley nak bersesak² atas katil dah. Anak² tido lasak, bukan anak² jer yang lasak, abahnya pon lasak gak...muahahahahaha...

Bilik untuk anak bujang pon dah cat, cuma katil dan almari baju blom ada lagi, pastu nak pasang kipas. Sudah tiba masa nya anak bujang tido sendiri. Harap² lepas dah deco bilik iman nih nak lah dia tido sendiri ^_^

You Might Also Like

15 comments

  1. suka betul main bawah sofa ya, hati2

    ReplyDelete
  2. hahaha..same la wei..anak dgn apak nya sama lasak..teringat masa peknen sedas lutut kat perut weh..ngigau apa ntah.bahaya sungguh..hehe..qaira dah nak rangkak?waa..cepat jugak tu

    ReplyDelete
  3. Bagus² I Loikee... nnt ibu bole la tambah adik untuk qahirah :))

    ReplyDelete
  4. tembamnyer anak dara mak nie....comel...tak lama lagi pandailah merangkak nie...

    ReplyDelete
  5. allaaa comelnya dia.. buat ape la dia duk bawah sofa tu..

    ReplyDelete
  6. waahhh seronoknya dah nak merangkak:)
    nanti tunjuk bilik iman tau:):) mesti cunnnn bilik anak bujang comei tu:)

    ReplyDelete
  7. dia nak main sorok sorok tuh ;)

    ReplyDelete
  8. kalo cari2 tkde maknanya duk bwh sofa la tu..hikhik

    ReplyDelete
  9. alahai dah besar dia nih....best agaknya dok bawah sofa tu

    ReplyDelete
  10. Assalam..
    Dia nak bersihkan mana yg tertinggal la tu..hehe..

    ReplyDelete
  11. masa ni kn sentiasa tengok apa yang ada atas lantai, takut diambilnya bawa masuk mulut;)

    ReplyDelete
  12. lamenye tak dtg sini... sorry lame tak jenguk sini.. eh comelnye die.. agak sejuk nyaman kot bawah sofa tu..kite pun kdg2 suke taruk kaki bawah sofa..mcm sejuk laa kan..hehe

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive