PESTA 'JOM MAKAN DURIAN 2011'

Thursday, April 07, 2011

Buat penggemar durian tegar di luar sana, ini ada berita baik untuk anda.


Jau lah plak kan. Kalau kat KL ni bley gak aku terjah, tapi ni kat nun di Perak sana.

You Might Also Like

6 komen

  1. wat???????????? nih nk marah nih! napa kt sana aje??!! aku baru nk ajak ko fiza kalu kt sini.. laki kite tak mkn bior jaga anak.. hahahaha.. kalau ade kt sini ko bgtau aku cpt2.. aku ON! hahaha

    ReplyDelete
  2. kalau dekat dah terjah dah nie.

    ReplyDelete
  3. lorrr igt kan kat kl..tahun lepas rasanya kat putrjy ada kan? jauh tu kat perak

    ReplyDelete
  4. As salam..
    Ok la tu...
    boleh cuti2 malaysia sambil mkn durian..

    ReplyDelete
  5. kat sini memang selalu buat..eh, ko ni memang peminat durian sejati ek..hehe

    ReplyDelete
  6. jauhlah plak....tak berbolai lah plak semata-mata nak makan durian

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page