Pop Corn Durian

Thursday, April 21, 2011


Sapa suka makan kopok nih? Sila angkat tangan macam saya..muahahha..penangan ucop wilca. Tetiba tekak nih teringin plak nak makan pop corn durian nih. Kebetulan gi mkn nanti nampak plak. Harus lah beli kan.

TAPi aku tengok pop corn durian nih macam dah lain sket lah. Packaging baru tu biasalah kan. Cuma kopok tu kaler dia lain sket lah. Kalau tak silap aku dulu, kaler kopok durian nih kuning sket, tapi yg nih pucat sudah. Tapi tak per lah kan, as long as rasa dia sama...tak der hal...☺☺☺

Lately tekak nih asyik nak makan durian jer, aritu dah makan durian pon tak puas² lagi...haihhhhh...tak dapat durian, dapat kopok durian pon jadilah noks.

Jemput makan suma...hhhmmmmmm...sedapnya...ekekekekeke...

You Might Also Like

5 comments

  1. waaa peberet akak ms zaman kecik2 dulu:)
    ada lg yer skrg:)

    ReplyDelete
  2. serius!dulu msa sklh kita mmg selalu bli kopok duyan ni..sedap!kita pon nk mkn duyan gak ni..

    ReplyDelete
  3. sedap gak benda alah ni lama betul tak makan

    ReplyDelete
  4. K'MIEJA: Ada lagi kak, peberet saya gak masa kecik2 ^_^

    MRS.FIZA: Sedap kan, tu lah...nak beli duyan gak lah nnt.

    SHARINGINFOZ: Gi lah cari, sedap ^_^

    ReplyDelete
  5. keropok ni kegilaan lia dulu ms zaman mengaji al quran dulu. jln kaki nk p mengaji mesti singgah beli kat kedai makcik tu. hehee..

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive