Selamat Hari Wilayah

Wednesday, February 01, 2012


Selamat Hari Wilayah buat warga Wilayah Persekutuan Labuan, Kuala Lumpur dan Putrajaya. Jalan pon lengang pagi nih sebab cuti kan. Seronok jer memandu pagi nih. Tak serabut kepala hotak sebab jalan tak sesak.

You Might Also Like

19 comments

  1. ari nie byk keje kena deal dgn org KL terpaksa potspone dulu sbb diorg cuti huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. Tak cuti ke Fiza? Pagi-pagi dah keluar...selamat bertugas ye :)

    ReplyDelete
  3. bestla hari wilayah dapat cuti buat yang berkenaan kan.hehehe

    ReplyDelete
  4. ko keje eh arnih? opis ko kt selangor? aku nk g kedai tp bese lah papi cuti dia dh ajak nk ke mana2.. hishh xlarat aku

    ReplyDelete
  5. sy cuti .. duk umah jer tp bosan jugak bila duk sorang-sorang .. hihi

    ReplyDelete
  6. saya HQ kat seberang jalan je, tapi sebab HQ kt bukit jalil & ofis saya pulak kat Serdang so saya kejelah hari nie hehehehee

    ReplyDelete
  7. Seronoknya cuti arini, fiza selangor ye, xpe mggu depan cuti lg hihi

    ReplyDelete
  8. sonon org wp cuti..takpe..nextweek ada lagi publicholiday

    ReplyDelete
  9. seronok mereka yg bercuti..hihii.. fiza keje ke?..

    ReplyDelete
  10. KELUAR PEPAGOI PERGI MANA? KERJA KE? KATA CUTI HARI WILAYAH..

    ReplyDelete
  11. kalo selalu mcm tu kn beshhh hahah :)

    ReplyDelete
  12. hi fiza..tajuk entry kita sama hari ni..give me five..hehe..
    eh fiza tak cuti ke?

    ReplyDelete
  13. selamat bekerja untuk ko..takpe,esok time selangor ko cuti plak...

    ReplyDelete
  14. yeeeeeeeee..sedang bercuti2 di rumah..hehe

    ReplyDelete
  15. Assalam..
    Selamat Hari Wilayah...
    best kan kalau kita je ada atas jalan tu..

    ReplyDelete
  16. selamat menyambut hari wilayah,,sesajer blogwalking sini,,

    ReplyDelete
  17. Happy Holiday! Salam kenal & follow!

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive