SERUPA...tapi TAK SAMA - Part 2

Tuesday, June 04, 2013


Kesinambungan dari entry 'Serupa...tapi Tak Sama bahagian 1'. Kita sambung bahagian 2 pulak >_<.


Anak² bujangku yang handsome. Sama kan. Dah macam kembar plak. Kalau aku tak letak nama, agak² uols boleh teka tak yang mana satu IMAN HAKIMI dan yang mana satu IMAN QHALIF...hehehe...

Note: Alhamdulillah...atas rezeki dariMU. Bley shopping sakan kat USS nanti...yeayyyyy...


You Might Also Like

24 komen

  1. tu la sebijik! bestnya orang tu nak gi USS! happy holiday! jelous mak tau!

    ReplyDelete
  2. comel, sama pulak muka meke bdua, adik beradik :)

    ReplyDelete
  3. a'ah sama..betul. kalo akak xletak nama memg xtau..

    ReplyDelete
  4. Betullah Fiza memang sama betul:)

    ReplyDelete
  5. comey2 ... done clik2 nuffng juga yer

    ReplyDelete
  6. dua dua masih botak ke? hihihih

    ReplyDelete
  7. as-salam.. iye la sama:)

    *akak, thanks ye :)

    ReplyDelete
  8. bak kata orang, sama acuannya..hehehe

    ReplyDelete
  9. sama sangt..tak boleh nak beza..

    ReplyDelete
  10. a'ah..samalah..mcm kembar..dua2 ensem boy..

    ReplyDelete
  11. mmg samalah fiza, wahh tak sabar nak tahu cerita fiza di uss nnti

    ReplyDelete
  12. takde beza kan depa masa baby. dah la sama botak heeeee :D

    ReplyDelete
  13. mmg sama sgt muka diorg berdua la. kalau akak x letak, mmg saya ingatkan kembar

    ReplyDelete
  14. Betullah...sama je muka tu....OKje mmg tak dapat nak agak tu...gambar masa kecik yeh Fiza

    ReplyDelete
  15. alololo ha ah sama la... comel dua2...

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page