#MakBanyakAnak

Friday, October 18, 2013



Betul tak. Kekadang dah tak boleh nak jadi referee. Referee dah give up. Gaduh lah ko adik beradik. Mak jadi pemerhati jer. Penat gaduh elok balik main sesama bergelak ketawa. Tu belum masuk si adik lagi tu. Bley tahan gak si qhalif yg bijak tu. Kepala ada dua pusar. Abang ngan kakak ada satu jer pusar.


Note: Lawak gak kekadang tgk anak2 berkelahi ni. Macam2 aksi. Tapi klo dah masuk aksi ganas memang ibu join skali lah :-)

posted from Bloggeroid

You Might Also Like

19 comments

  1. suka tau tengok anak2 ramai ni..
    kakak akak ada 8 orang anak..
    macam2 perangai tapi lucu..
    akak ada mintak sorang tapi bukan senang kan orang nak bgi anak meke..
    hehe :)

    ReplyDelete
  2. Hehe..jd referee eh kak..sbb x tau nk sokong yg mana ni...:)

    ReplyDelete
  3. izan pun sama fiza. kalau dah malas nak bising2 bila anak2 gaduh... mmg jadi pemerhati jelah. tak kuasa nak kuarkan suara tarzan ke hapa..haha..

    ehh...qhaliff boleh join abg afnan sbb ada dua pusar jugak.

    ReplyDelete
  4. setuju sgt2!kdg biar je nak tengok setakat mana dorang boleh bergasak..hehe..

    ReplyDelete
  5. haha kadang tu hangin jg tengok kalau asek dok gadoh je..
    tapi sesekali mcm klakar pn yer..
    ini lah org kata kalau tak ada budak2 kat rumah tak meriah.. kalau ada kecoh hehe..

    ReplyDelete
  6. aku suker tgk qausar gaduh ngan kak icha dia dan rayqal. hahaha....

    ReplyDelete
  7. seronoknya anak dah ramai. InsyaAllah menyimpan angan2 untuk punyai lebih dari seorang anak nanti.

    ReplyDelete
  8. ibu join dengan rotan ke? hahaha..pening gak kdg2 tengok bila dorang bergaduh..kena byk sabar..

    ReplyDelete
  9. klo ko jemah mmg join sekali la bergaduh..aku ni haa kena la jadi tarzan kejap2 bila si syawal mula mengganas kat adik dier bila adik dier pon blur je di perlakukan begitu..kikikki

    ReplyDelete
  10. tak kuase dah nak membebel kalau anak2 bergaduh bagai, dengar dek jiran pun naik malu kehkeh

    ReplyDelete
  11. amir takda kwn nak gadoh.. dia gaduh dgn mak dia jer hahahaha

    ReplyDelete
  12. kalo masuk aksi ganas..join sekali mcm mana tue kak..tentulah mommy yg menang kekekeke

    ReplyDelete
  13. kak accept sy dkt ig yer...
    ig azie_08 :)

    ReplyDelete
  14. Wah.. sy pun bouncer lah mcm ni hehee.. Salam Jumaat :)

    ReplyDelete
  15. kalau start nangis... mama buat muka toya je... malas nak layan... hahahah

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive