Jom Beli Serunding

Thursday, June 25, 2015

Siapa yang tak suka serunding kan. Makan serunding dengan nasi panas² pon layan. Tak pandang lauk lain dah. Pastu tambah kicap...perghhhhh...kecul dah ailio bila membayangkannya ni. Kalau uolls tengah tercari² serunding untuk dibeli, boleh lah beli dengan Pn. Alia Haryanie. 


Terliur tak nengok? Asal tengok makanan tak sah kalau tak terliur kan. Dasar kaki makan memang macam ni...ngeeeee...Ada macam² jenis serunding. Ada serunding ayam, serunding ikan dan juga serunding daging tempatan. Katnya memang sedap. Tengok pon dan sedap kan. Kalau dapat  makan lagi sedap wei. 

Harga untuk serunding daging tempatan dan serunding ayam 250 gram RM18.00. Manakala serunding ikan 250 gram RM12.00


Selain dari serunding, Pn. Alia Haryanie juga ada menjual mini popia, mini karipap dan juga kekacang ni...haishhhh...terliur lagi. Harganya plak untuk mini popia dan mini karipap RM32.00 sekilo 

Ada yang tak tahu kisah Pn. Alia Haryanie lagi ker? Meh dah share sikit. Pn. Haryanie ni merupakan seorang ibu tunggal yang sedang bergelut dengan penyakit kanser. Mempunyai 2 orang anak yang perlu disara. Disebabkan penyakitnya itu, pergerakannya agak terbatas dan hanya bergantung pada kekuatan semangat demi anak². 

Sempena bulan yang mulia ni, marilah kita sama² membantu meringankan beban Pn. Alia Haryani nih. Jom kita beli serunding, mini popia, mini karipap dan kekacang dengan Pn. Alia Haryanie. Sedikit sebanyak dapat mengurangkan beban yang ditanggung. Kalau nak tau lebih lanjut, boleh layari:

Website: Alia Haryanie 
Facebook: alia.haryanie

Note: Semoga beliau terus kuat dan tabah dalam meneruskan kehidupan. 



You Might Also Like

10 komen

  1. AWAK ,MAKAN BYK2 PN TAK PE .. TAK BESO MANA PUN

    ReplyDelete
  2. Makan serunding dengan nasi begitu saja pun sedap.. Dapat makan dengan ketupat pon sedap..

    ReplyDelete
  3. Saya suka akan dengan roti..kadang2 meratah je..hahah

    ReplyDelete
  4. izz dani aqlan suke sgt dengan serunding ni

    ReplyDelete
  5. Bagus ni.. thanks sharing Fiza.. menarik.. :)

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum fiza...sama2lah kita membantu dibln yg mulia ini...:)

    ReplyDelete
  7. sama samalah kita membantu
    tima kasih kak berkongsi

    ReplyDelete
  8. Semoga dengan bantuan blogger-blogger yang ada ni, dapatlah mengurangkan bebanan Puan Alia ni. Jomlah kita makan serunding! Makan gitu pun sedap!

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page