Si Mata Bulat dan Si Pipi Layut

Friday, November 11, 2016

Hi! Tengah shopping ker tu? Sale gila-gila kan. Aku jamu mata jer lah. Sale time belum gaji cenggini lah. Dok diam-diam sudah. Bila kau dah blur. Banyak cerita. Tapi tak tau nak mula dari mana. Maka... Kisah anak jadi sasarannya sebab banyak citer pasal mereka jer. 


Siapa paling comel? Dah tentu lah kau yang kalah kan... hahahaha... Ni lah dia si mata bulat pipi layut. Pipi hemak dia dah kecut. Tak boleh nak lawan dah. Hari-hari kau rasa tak sabar nak balik sebab rindu nak gomol budak kecik kuat menyusu dan kuat makan nih. Hai... dengan anak yang tiga orang lagi tu tak rindu ker? Kecik hati dorang kalau baca nih. Haishhh... Mana boleh tak rindu. Tak jugak sabar rasanya. Tapi bila dah jumpa asyik buat ibu dia ni hilang sabar jer. Acaner tu... ekekeke...

Makin melasak anak soleh sorang ni tau. Lantai rumah tu kau tak payah mop pon tak per. Sebab si kenit ni laju mengesot. Dah macam suster ngesot plak. Laju jer mengesot dalam umah tu. Kejap-kejap bawah meja. Pastu bawah kerusi. Hilang kejap tak der kat ruang tamu. Rupanya masuk dalam bilik... ppffttt...

Lately ni pulak kerap betul bangun memalam. Dekat 5-6 kali jugak lah. Rasanya baru jer lepas nyusu. Erkkk... Bangun lagi. Hadoiiii... tak temteram ibu kau ni nak tidur. Nasiblah tak kena bangun malam bancuh susu. Kalu selak jer. Sambil nyusu kau pon boleh tido... hahaha... Sikit lagi kau boleh gang dengan panda sebab mata kau dah nak macam panda sebab kerap bangun pagi dan tak cukup tidur. Kesanya... Kau asyik nak menguap setipa saat. Penat woihhhh!!!

Ok lah. Tu jer nak citer, Janji ada entry. Aku pon tak tau apa yang aku bebelkan ni. 

Note: Have a great weeked uolls. 












You Might Also Like

4 comments

  1. Sejuk sangat tak aircond bilik tu jadi bila kerap terkencing dia kerap bangun Fiza.
    Sekarang ni selalu hujan tempreture aircond kena tinggikan sikit.

    ReplyDelete
  2. Alolololo....nanti si comel ni dah besar ibu rindu bau baby..

    ReplyDelete
  3. comeynya anak kak...geram tengok pipi tu..

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive