Lazada Online Revolution 2016 | The Box Of Joy!!!

Monday, November 14, 2016

Psstttt... Tak habis shopping lagi ker tu? Ker belum start shopping lagi? Yang belum shopping tu tak per. Lazada Online Revolution yang bermula 11 November hanya akan berakhir pada 12 December depan. Masih sempat lagi kalau nak shopping time dapat gaji nanti. Apa yang best dengan Lazada Online Revolution nih? Mestilah best sebab Lazaa Malaysia menawarkan discount yang hebat-hebat untuk bermacam-macam product.


Semua sedia maklum yang Lazada Malaysia  merupakan laman web membeli belah dalam talian yang terbesar di Asia Tenggara dimana ianya menyediakan perkhidmatan kepada pengguna yang gemar membeli belah didalam talian dengan memberikan discount hebat, flash sales, hot deals, hadiah-hadiah besar dan juga faedah lain yang boleh dinikmati sempena Lazada Online Revolution ni. Time ni lah best nak shopping sebab tawaran hebat yang banyak dan jualan flash setiap jam.


Sempena Lazada online Revolution ni juga Lazada Malaysia telah bermurah hati untuk mengedarkan Lazada Box Of joy kepada blogger terpilih. Bukan main lagi masing-masing update Box of Joy yang penuh barang dalam tu termasuk lah aku. Apa yang ada dalam box ni?


Ini lah dia. Senyum lebar tengok barang-barang dalam kotak ni sebab semuanya best-best. Paling teruja bila dapat TEFAL tu. Lepastu dapat [LOGITECH WIRELESS SPEAKER]. Ada [SANDISK] dan macam-macam lagi lah. 


Dah... Apa tunggu lagi. Terjah Lazada Malaysia sekarang yang menawarkan 'Jenama untuk Semua' sebab korang boleh cari semua barangan berjenama dengan mudah dan tawaran hebat hanya di Lazada Malaysia. Tak payah bersesak-sesak kat shopping mall lagi sebab semuanya dihujung jari jer. Jom klik:




You Might Also Like

5 komen

  1. wah!! bestnya dapat hadiah dari lazada. hehehe.

    http://www.ceritaejoy.com/

    ReplyDelete
  2. Lazada mmg suka buat org jd gila! hahaha

    ReplyDelete
  3. Kali ni aida x shopping lazada. Masih berjaya menahan diri :-)

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive