Tingkatkan Penghasilan Susu Badan Dengan FEMILAC Milkbooster

Wednesday, September 06, 2017

Tingkatkan Penghasilan Susu Badan Dengan FEMILAC Milkbooster | Nak menyusukan anak hingga 2 tahun penuh bukan sesuatu yang mudah dimana banyak cabaran dalam dunia penyusuan yang perlu ibu-ibu tempuhi. Antara masalah yang sering dihadapi oleh ibu menyusu ialah apabila susu mulai berkurang. Disebabkan masalah ini ada ibu-ibu yang dah give up bila susu mula merudum dan stok susu makin berkurang. Tapi kalau tak usaha macam mana nak banyakkan susu pon tak guna juga kan. Sekarang ni ada macam-macam produk yang boleh menambahkan susu badan. Anda boleh cuba Tingkatkan Penghasilan Susu Badan Dengan FEMILAC Milkbooster.


FEMILAC Milkbooster


Dengan hashtag #tibetibengkak,  FEMILAC MILKBOOSTER merupakan PRODUK TERBARU daripada Feedmilk iaitu jenama yang tidak asing lagi dalam dunia fashion ibu menyusu yang sememangnya popular dengan mencipta fenomena gila-gila dikalangan ibu-ibu menyusu untuk terus berfesyen walaupun sedang menyusu badan.

Bahan-Bahan Dalam FEMILAC Milkbooster


Antara bahan-bahan yang terdapat dalam FEMILAC Milkbooster merupakan bahan utama yang dipercayai untuk menambah susu badan iaitu Fenugreek, Alfalfa, Spirulina, Habbatus Sawda, Madu, Kismis, Soya, Kurma dan Susu Kambing. Bahan-bahan ini menjadikan Femilac memang produk tambah susu badan yang BERBEZA dengan yang ada di pasaran serta WAJIB di miliki semua ibu-ibu menyusu di MALAYSIA


Kelebihan FEMILAC Milkbooster

  • BAYI LEBIH KENYANG – membantu perjalanan antibody daripada kecil dan melatih perut bayi untuk menerima khasiat yang lebih tinggi
  • TIDUR BAYI LEBIH BERKUALITI  – membantu tumbesaran yang sihat dan ceria
  • SUSU BADAN BERKHASIAT – Ya! Semua susu badan berkhasiat walaupun tanpa supplemen, tetapi .. kalau anda ada susu badan yang cair, tawar, tidak berkualiti.. maka khasiatnya diragui.
  • SUSU BADAN PEKAT – Pekat menjadikan ia impian untuk semua ibu menyusu kerana bayi akan cepat kenyang dan tidak perlu bangun malam kerap untuk menyusu.
  • HIDUP BERKUALITI – Bila bayi kenyang, tidur nyenyak , perjalanan hidup seorang ibu lebih berkualiti dan lebih focus dalam membesarkan anak dan menjaga prestasi kerja di siang hari.

Perisa Dan Cara Makan FEMILAC Milkbooster


Dah nama pon tablet kan, hanya perlu dikunyah sahaja. Didatangkan dengan perisa Vanilla yang sangat exclusive. Cukup sekadar kunyah sebiji tablet dapat membantu ibu menyusu yang menghadapi masalah kurang susu badan atau masalah susu cair. 

Testimoni Daripada  Customer FEMILAC Milkbooster

 
Wahhh... Tak sampai 2 jam makan Femilac Milkbooster dah rasa bengkak

Best tu sekali perah dapat banyak ni

Testimoni-testimoni ni adalah dari customer yang teruja selepas mengambil FEMILAC Milkbooster. Best sangat kan FEMILAC milkbooster ni sebab ianya tidak bahaya dan selamat untuk ibu dan anak. Bukan saja boleh menambah susu ibu, malah boleh menjadikan susu ibu lebih pekat dan berkhasiat. Packaging nya juga sangat menarik dengan warna pastel yang comel dan nampak exclusive serta mudah dibawa kemana sahaja. 


Untuk pengetahuan semua, pada Julai yang lepas FEMILAC Milkbooster telah mengeluarkan product baru dalam bentuk trial pack. Ini bagi memudahkan ibu-ibu menyusu yang ingin merasa trial pack terlebih dahulu. Terdapat 13 biji tablets dengan harga RM13.00 untuk trial pack ini. Mana tahu lepas dah merasa trial pack ni anda akan repeat order untuk sebotol kan.


Jka ibu-ibu menyusu diluar sana berminat nak mencuba atau nak menambahkan lagi penghasilan susu badan dengan produk FEMILAC Milkbooster ni, anda boleh datang terus ke butik atau boleh beli dengan stokis-stokis FEMILAC di kawasan anda. Boleh COD jer. Kalau nak beli secara online pon boleh. 

Kalau nak tahu lebih lanjut atau nak membuat pembelian, boleh layari:

Website: www.feedmilk.com



Alamat Boutique 

FEEDMILK BOUTIQUE
H50-1, Jalan Serai Wangi
M16/M Alam Avenue 2
40200 Shah Alam 
Selangor Darul Ehsan

Waktu Perniagaan 

SELASA - AHAD  ( 11.00 AM - 8.00 PM )

Alamat HQ

FEEDMILK BOUTIQUE SDN BHD
No 9A Tingkat 1
Jalan Keluli AK7/AK Seksyen 7
40000 Shah Alam
Selangor 

Hotline HQ

03-3362 6516

                                    


You Might Also Like

2 komen



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive