EPHYRA SKIN BAR | Selamat Tinggal Kulit Kusam dan Berminyak!!!

Wednesday, January 14, 2015

Dan selamat datang kepada kulit cantik berseri, licin dan bebas minyak. Minyak pon takut nak menempel kat kulit muka #makbanyakanak ni gara² Epyhra Skin Bar yang mengandungi bahan alam semulajadi yang berkualiti tinggi mampu mengubah keadaan kulit anda menjadi lebih cerah, halus selembut kulit bayi. Ok...itu baru mukadimahnya. Dah sedia nak baca testimoni dari saya? Jom mula.


Sebelum tu, terima kasih buat sis Mia Liana dan juga Oceanlife2u kerana memilih saya sebagai salah seorang pemenang untuk mencuba sample EPHYRA SKIN BAR ni. Teruja dan tak sabar nak mencuba bila dapat parcel dari Oceanlife Marketing on 15 december haritu.

Kenapa saya beria nak mencuba Ephyra Skin Bar ni? Sebab saya memang menghadapi masalah masalah kulit yang berminyak, tona tak sekata dan masalah kulit muka yang kusam. Ada kalanya kulit muka menjadi kering dan menggelupas secara tiba² dan menjadikan rasa tak selesa pada wajah. Sebelum ni memang pernah pakai pencuci muka, tapi macam tak der keserasian. Toner dan pelembap muka lagi lah tak pakai langsung. Tapi saya bersyukur sebab tak der masalah jerawat yang teruk.

Apa yang best pasal Ephyra Skin Bar ni, ianya bukan boleh dipakai di muka sahaja, tapi di seluruh badan juga. Kerana ianya menghilangkan bau badan, Memudarkan kehitaman di celah-celah badan dan bawah lengan ( ketiak )  juga dapat memberi kesegaran sepanjang hari. Haaaa...best kan. Ibarat 2 dalam 1 gittew.. Ok, Meh tengok kesan sebelum dan selepas penggunaan EPHYRA SKIN BAR.


Kesan setelah hampir sebulan bersama EPHYRA SKIN BAR. Cuba perhatikan perbezaan sebelum dan selepas yang saya dah bulatkan tu. Nampak perbezaannya kan. Kulit dah tak kusam. Kesan hitam bawah mata dah beransur pudar. Tona tak sekata kat hidung ngan dagu tu pon dah mula sekata. Yang best nya, kulit rasa licin dan lembab sepanjang masa. Best jer bila usap² kulit muka ni sebab lembut. Tak macam sebelum ni. Kulit nampak kusam, berminyak jangan cakaplah. Lepas tu ada masanya kulit macam kering dan kasar. Mungkin faktor persekitaran juga sebab saya bekerja di site office.

Bau EPHYRA SKIN BAR ni sangat lah wangi. Kesannya pon sangat menakjubkan. Macam magic lah sebab ianya boleh Menggebu dan mencerahlkan kulit, menghaluskan kulit dan menghilangkan jeragat, membantu menghilangkan bintik² hitam, menghilangkan parut dan kedutan dan juga melembapkan kulit dan menaikkan seri wajah. Teruja tak ☺


Belanja lagi sekeping gambar terkini. Kulit bertambah flawless. Nak tau tak, masa singgah beli goreng pisang, kakak tu tegur 'dik...makin cantik lah skang'...aauuwwwww...Kembang setaman perumahan kejap. Pastu saja tanya member office ni plak sama ada dia ada nampak perubahan kat wajah ni ker tak. Ok...komen dia 'muka ko nampak cerah lah. Kulit pon nampak sekata and tak suram'. Gittew lah komennya. 

Maknyanya EPHYRA SKIN BAR memang serasi dengan kulit muka saya. Dan terbukti EPHYRA SKIN BAR telah berjaya mengembalikan tona wajah saya yang sekata. Menghilangkan minyak dimuka. Melembapkan kulit sentiasa dan menjadikan kulit flawless setiap masa ☺

Official Facebook : https://www.facebook.com/oceanlife2u
Official Instagram : @ephyra2u
Hotline : 019 3999 238 / 03 41417889 (office hours only)



Giveaway Ephyra Skin Bar Di Mialiana.com ini dianjurkan oleh blogger Mia Liana dan ditaja sepenuhnya oleh Oceanlife Marketing Sdn Bhd. Untuk mengetahui preview dan hadiah giveaway, sila klik SINI.

** Ejen/dealer Ephyra lain dilarang membuat promosi di ruangan komen entri review peserta giveaway ini. Harap maklum.



You Might Also Like

23 komen

  1. Semakin berseri2 gitu ... good luck noks!

    ReplyDelete
  2. best kan kak pakai ni..kulit rs bersih je..

    ReplyDelete
  3. Pertama , tahniah sebab terpilih jadi pemenang. Kedua, tahniah sebab dah jumpa dgn produk skincare yg sesuai dgn kulit. Mmg nampak dlm gmbr pun kulit Fiza macam more radiance. Ingatkan pakai Qu Putih, baru lah putih.

    ReplyDelete
  4. tahniah dan semoga berjaya ya fiza

    ReplyDelete
  5. Menarik... thanks sharing. Bagus utk penjagaan kulit ni...

    ReplyDelete
  6. makin cantiklah, nampak keberkesannya :D
    singgah sini, dari GA yang sama, good luck!
    http://www.haneeza.com/2015/01/ephyra-skin-bar-rahsia-jelita.html

    ReplyDelete
  7. Salam... Terima kasih sudi hantar entri review ini sebelum 11.59 malam 14 Januari 2015 di

    http://www.mialiana.com/2014/12/giveaway-ephyra-skin-bar-review-ephyra.html.

    Keputusan akan diumumkan pada 20 Januari 2015.

    Gud luck (^_^)

    - Mia Liana -

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum fiza...semakin berseri n gud luck...;)

    ReplyDelete
  9. Cantik.. nampak perbezaannya.. ;)

    ReplyDelete
  10. makin berseri2 laaa...gud luck

    http://www.bakul2011.com/2015/01/testimoni-ephyra-cabaran-30-hari.html

    ReplyDelete
  11. mmg kembang kalu ada org tergur makin cantik.
    hehe.
    lepas ni boleh cuba try jd duta pulak.
    mana tau ada rezki.
    mmg rugi kalau x cuba ephyra skin bar nie.

    ReplyDelete
  12. Semakin berseri-seri gitu :) Ingatkan pakai QuPuteh *_*

    I suka produk yang ada bau wangi, tak tahu kenapa. Ephyra ni walaupun dah banyak yang mencuba, I memanglah belum pernah guna lagi. Skin bar ni nampak macam best. Hilang segala kekusaman itu yang lagi excited membacanya!

    ReplyDelete
  13. semakin cantik ! xpayah dh pakai qu puteh.. hehehe

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive