Cadangan Supplement Untuk Anak²

Thursday, May 28, 2015

Anak selalu demam?
Anak selalu tak sihat?
Kerap selsema?
Anak kurang selera makan?

Kalau ada tanda² diatas, bermakna anak² anda perlukan makanan tambahan @ supplemet yang boleh meningkatkan tahan kesihatan anak² anda. Kalau duduk nursery tu biasalah. Memang kerap tak sihat. Kejap² demam...kejap² selsema. Minggu ni dah baik, minggu depat datang balik penyakit berjangkit tu.

Bukan kita yang dewasa ni jer perlukan makanan tambahan @ supplement untk tingkatkan tahap kesihatan. Anak² kita juga tak terkecuali. Jangan buat tak tahu bila anak kerap tak sihat. Kesihatan anak² juga penting. Ini cadangan supplement yang sesuai untuk kanak².
MEALSHAKE

Hidangan lazat, berkhasiat dan mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga:
  • Sarapan segera penuh berkhasiat 
  • Sajian yang lazat, murah dan cepat disediakan 
  • Makanan segera untuk dinikmati oleh semua 
  • Snek yang sungguh sedap dan boleh diambil pada bila-bila masa 
  • Sajian ideal yang rendah kolesterol, lemak dan natrium 
Shaklee Meal Shake merupakan sumber protein yang lengkap dengan penambahan vitamin dan mineral. Ia membekalkan sembilan asid amino dalam nisbah yang seimbang untuk kesejahteraan tubuh anda.

Di samping itu, Meal Shakes Shaklee juga mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein, termasuk asid amino perlu dan tidak perlu. Kalau anak² anda kurang selera makan, boleh try Meal Shake ni. Mesti selera makan bertambah.

Chewable Vita-C Plus 100 mg

Vitamin C memainkan peranan penting dalam mengekalkan kandungan antioksidan semula jadi tubuh. Selain itu, ia juga amat diperlukan untuk menyihatkan tulang, gigi, gusi dan keseluruhan tubuh secara amnya.

Chewable Vita-C dirumus dengan perisa sitrus yang lazat dan membekalkan vitamin C yang bersamaan dengan 1½ buah oren. Ia sesuai untuk kanak-kanak atau sesiapa sahaja yang menghadapi masalah untuk menelan tablet. Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.

OmegaGuard

Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak omega 3 daripada ikan laut dalam. DHA dan EPA perlu diperoleh melalui pemakanan dan berkesan dalam mengurangkan keradangan serta menyokong fungsi sistem saraf dan mata.

Shaklee OmegaGuard™ ialah suplemen pemakanan yang mengandungi minyak ikan. Satu sajian OmegaGuard™ membekalkan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA.

Vita-Lea for Children 

FORMULA SERBA BAHARU ini dicipta berteraskan kajian sains pemakanan yang telah dijalankan lebih 100 tahun serta bersandarkan paduan kepakaran para pakar pemakanan dan saintis penyelidik Shaklee. Ia mengandungi mikronutrien berspektrum luas.

Membekalkan 18 Vitamin dan Mineral
  • Penting untuk pertumbuhan dan perkembangan normal kanak-kanak 
Rumusan Tidak Merosakkan Gigi
  • Dirumus dengan pemanis asli xylitol yang tidak menyebabkan kaviti 
Perisa Anggur Yang Enak
  • Sedap dikunyah, pasti digemari oleh kanak-kanak

Note: Daripada bagi anak kunyah gula². Baik bagi anak² kunyah vitamin ☺


You Might Also Like

7 komen

  1. Fida pun ajent shaklee..tapi tak la sehebat sis...customet pulak..org terdekat jer...Tapi meal shake byk permintaan..feedback memang terbaik.kan..

    ReplyDelete
  2. kathy baru bagi anak consume chew vita c,bcomp dan lecithin..

    ReplyDelete
  3. aida baru beli omega dari member. utk diri sendiri la...
    boleh bagi anak2 ekk omega tu?
    baru ku tahu...
    nak google jap ler...

    ReplyDelete
  4. Eh, dah jadi ejen Shaklee ke skrg?

    ReplyDelete
  5. bru nk try vitamin E shaklee ni.. harap2 okay :) org tua pun sama je sis, kalau 1 ofis selesema memeyjangkit juga

    ReplyDelete
  6. Mujurlah anak-anak saya ni jenis yang susah nak demam. Tapi tetap juga saya bagi kunyah vitamin. Tapi kalau kita lepa, boleh dikunyahnya macam makan gula-gula. Geram betul!

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive