Nak Cari Hadiah? Jom Terjah Printcious.Com

Friday, February 26, 2016


Kalau dah buntu tak tau nak bagi hadiah apa untuk orang² tersayang. Apa kata anda terjah website [Printcious.com]. Macam² ada. Nak tau tak, Printcious adalah sebuah Syarikat yang menyediakan perkhidmatan percetakan untuk barangan hadiah peribadi seperti T-shirt, mugs, puzzles, phones cases, cushions dan macam² lagi lah. Bukan tu jer, perkhidmatan untuk hadiah birthday, wedding, graduation, anniversary dan juga untuk acara² korporat turut disediakan.


Kat Printcious ni ada banyak kategori produk. Pilih jer nak yang mana. Nak bagi kat boyfriend/girlfriend, suami/isteri, mak/ayah…suma ada. Kalau tak tau nak bagi hadiah apa kat kawan yang baru dapat baby atau untuk hadiah wedding, kat Printcious ni ada banyak pilihan. Orang kata, personalised gifts ni adalah pilihan yang hebat untuk mereka yang ingin mendapatkan hadiah yang unik dan memberi makna buat penerima. Kiranya hadiah yang kita nak bagi ni lain dari yang lain lah. Sesuai sangat dengan slogan “Printcious.com – Precious Gifts From Your Heart”… Hadiah berharga dari hati gittew.


Ni contoh yang saya buat. Boleh letak kat office bantal ni. Rindu kat somi jer tenung lah bantal tu…hahaha…


Dan lagi... Best plak main design² nih. Yang ni bley letak kat umah. Buat perhiasan. Over plak kalau nak letak kat office kan....ngeeeeeee...

Tak teruja ker? Kalau nak buat kejutan untuk orang tersayang, boleh lah buat macam nih. Design ikut kretiviti anda sendiri. Sure makin bertambah sayang orang yang menerimanya. Tapi kalau anda tak kretif dan tak tau nak buat design apa, tak yah risau, ada yang dah siap kat Printcious.com ni. Anda cuma perlu edit jer.


Cara pembayaran plak macam mana? Alaaaa...macam tak biasa plak online shopping. Ni...pilih jer mana² bank dan bayar. Kan senang tu.

Dah faham kan....apa lagi?? Kalau anda nak buat macam ni jugak, terjah cepat Printcious. Boleh design ikut suka hati. Kalau nak tau lebih lanjut, boleh layari:

Contact: +6019-3232 502
Email: ask@printcious.com


You Might Also Like

6 komen



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive