Nak Membeli Belah Dengan Harga Murah? Jom Shopping Di ezbuy.my

Tuesday, September 20, 2016

Orang kata, kalau nak beli barang² murah atau secara borong, Negara China lah tempatnya. Tapi tu lah… Tak kan nak pergi China semata² nak beli barang² yang murah tu kan. Tak kan tak der alternative lain selain dari nak kena pergi China… hurmmmm… Jangan risau. Seiring dengan teknologi zaman sekarang yang serba canggih ni. Kau boleh shopping barangan yang murah² dari China hanya dihujung jari saja. Janji ada computer atau telefon pintar, ada internet dan akaun bank kau ada duit lah. Kalau takder tiga benda ni macam mana nak shopping kan


Pernah dengar ezbuy tak? Ezbuy adalah sebuah pembekal professional yang memberi perkhidmatan membeli belah dalam talian. Ditubuhkan pada tahun 2010 lagi dan menjadi platform membeli-belah di luar negara yang pertama dan terbesar di Singapura. Sehingga hari ini, ezbuy menyediakan perkhidmatan membeli-belah dari China, Taiwan, Amerika Syarikat, Singapura, Malaysia, Australia, Thailand dan akan memperluaskan lagi perkhidmatan kepada lebih banyak negara.

Pelbagai pilihan produk yang ditawarkan di ezbuy. Memang rambang mata kau nak memilih. Senang ker nak order barang dengan ezbuy ni? Kan barang dari luar Negara? Haaaa… Untuk kaki² shopping yang suka membeli dan memborong barang dari China, boleh lah membeli belah dengan ezbuy. Tak susah sebenarnya. Ikut jer steps ni:

Step 1


Register dulu account dengan ezbuy kat [SINI] bagi yang belum mendaftar lagi. Kalau dah ada terus LOG IN jer.

Step 2

Pilih CATEGORY. Ada macam² category kat ezbuy ni. 

Step 3

Dah pilih category sila lah select barang apa yang nak dibeli. Kalau jadi mak orang ni cenggini lah. Barang anak jadi keutamaan. Make sure size suma betul Pastu ADD TO CART.

Step 4

Dah habis cuci mata dan pilih² barang, korang gi kat Shopping Cart bahagian atas belah kanan tu. Check balik barang² yang dibeli betul ker tak warna dan saiznya dan klik CHECK OUT.

Step 5


Lepas dah Check Out nanti akan kluar box macam ni. Untuk pendaftaran baru, korang akan dapat 15% discount. Untuk USE CREDIT AND COUPON CODE, ada special code untuk pembaca blog SUPERMOM WITH SUPERKIDS. Korang masukkan code ni ezfriend15 untuk dapatkan 15% discount daripada kos penghantaran. Lepas tu terus klik CHECK OUT.

Step 6


 Tapi sebelum tu korang kena isi detail untuk shipping dan klik NEXT. Nanti akan keluar box macam nih dan klik TOP UP NEXT.

Step 7


Dah... Silalah bayar. Terpulang nak pakai apa sebab ada pilihan sama ada nak pakai E-Banking, Manual Internet Banking, Credit Card atau ATM Transfer. Nanti akan dapat notification pembayaran melalui telephone. Kalau bil pulak pihak ezbuy akan hantar email. 


Ok... Ni ada lagi satu good news. Kalau korang nak menjimatkan kos penghantaran, boleh klik kat bahagian PRIME ni. Kat bahagian ni ada banyak barang² terpilih yang kos penghantarannya cuma RM8.80 saja. Bukan itu jer tau, Penghantaran untuk barangan PRIME ni tak mengira saiz bungkusan, berat dan kuantiti. Memang tak der had barang lah. Berat, ringan, banyak atau sikit tetap RM8.80... Wowww... Best nih. Pergi survey barang² kat PRIME sekarang untuk penjimatan kos penghantaran.

Apa tunggu lagi. Jom shopping di ezbuy. Boleh layari https://ezbuy.my/ dan dapatkan voucher RM15.00 untuk pendaftaran baru dengan mendaftar di http://bit.ly/2bOn1Ua 




You Might Also Like

7 komen



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive