Produk Kesihatan Kecantikan Original Hanya di HCube Shop

Thursday, April 13, 2017

Produk Kesihatan Kecantikan Original Hanya di HCube Shop 

Tak susah nak cari product kesihatan dan kecantikan sekarang ni kan kalau nak dibandingkan dengan dulu. Sebab sekarang semua teknologi ada didepan mata. Kalau dulu semua info mengenai sesuatu produk kecantikan dan kesihatan kita boleh dapat hanya di TV, suratkabar dan juga pamphlet. Tapi sekarang ni lebih senang lagi bila semua maklumat, promosi dan pengiklanan hanya dihujung jari.

Tapi tu lah. Bila dah banyak sangat produk yang dijual secara online mahu pon offline, kita jadi rambang mata dan keliru. Produk yang dijual tu original ker tak? Ada pengesahan dari KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia) ker? Status halalnya macam mana pulak? Nak beli pon rasa ragu-ragu kan. Nak beli barang online, tapi tak yakin dengan online seller. Acaner tu? 


Dah… Tak payah nak fikir sangat. Sebenarnya ada jer online shop yang menyediakan produk kesihatan kecantikan yang ORIGINAL. Korang boleh dapatkan di HCube Shop. Haaa… HCube Shop? Jual apa tu? Kalau nak tahu, HCube Shop ni menyediakan produk kecantikan kesihatan terkini dan berkualiti dengan harga yang berpatutan. Dan yang paling penting ORIGINAL. Terdapat lebih dari 300 produk yang popular dan terkini.

Tak yakin lagi? Nak tambah keyakinan korang. HCube Shop adalah Syarikat yang berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) atas nama HCube Resources dengan nombor pendaftaran A S0354878-P. Jelas dan nyata kan. Ada macam-macam produk yang ditawarkan di HCube Shop ni. Kiranya macam one stop centre lah. Antaranya:



Ini sebahagiannya sahaja. Ada banyak lagi produk yang terdapat di HCube Shop ni. Kalau korang rasa nak mencuba atau membeli produk-produk ni, tapi rasa tak puas kalau tak ada testimoni dari pengguna. Jangan risau. Ada testimoni disediakan. Banyak feedback dari pelanggan yang berurusan dengan HCube Shop ni. Tak perlu diragukan lagi. Korang boleh baca dekat [SINI]. Banyak feedback kat situ dan rata-rata pembeli berpuas hati dengan service yang diberikan.

Pembelian Dan Penghantaran

Senang jer. Ada no account disediakan. Korang boleh baca dekat [SINI]. Penghantaran pula menggunakan perkhidmatan Poslaju National Courier. Pengeposan dilakukan setiap hari kecuali Sabtu dan Ahad. Tracking number akan diberi selepas postage.


Yang Murah, Original dan Berkualiti hanya di HCube Shop. Jaminan wang akan dikembalikan kerana HCube Shop menitikberatkan kualiti dan keselesaan palanggan mereka. Kalau korang nak tahu lebih lanjut mengenai HCube Shop dan juga produk-produk yang dijual, boleh layari atau hubungi:

SMS/Wassap: 
017-3664440

FACEBOOK
https://www.facebook.com/hcubeshop/

YOUTUBE
https://www.youtube.com/user/HCubeShop
INSTAGRAM
https://www.instagram.com/hcube_shop/

INSTAGRAM FEEDBACK
https://www.instagram.com/hcube_feedback/



You Might Also Like

7 komen

  1. betul tu sekarang semua dihujung jari.. semua jadi mudah =)

    ReplyDelete
  2. betul...memang susah nak cari produk yang original, selamat dan murah...adanya platform ini memang memudahkan

    ReplyDelete
  3. first time jalan jalan sini, jom lawat blog saya :D http://shafyqahazahar.blogspot.my/

    ReplyDelete
  4. Kalau nak beli barangan online memang pentingkan trusted seller ni, kalau ragu2 biasanya CN tak berani nk beli

    ReplyDelete
  5. Betul..skrg ni dah banyak sangat orang jual produk kecantikan sana sini..kat fb, kat ig..naik pening nak pilih beli kat mana?okey gak ada 1 stop centre macam ni...

    ReplyDelete
  6. Kalau dah ranai orang berkata beli di Hcube shop dijamin produknya original dan murah.. tunggu lagi! Jom la shopping. jgn ragu2.

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive