Happy 125th Anniversary Johnson's Baby!!

Wednesday, March 28, 2018

Happy 125th Anniversary Johnson's Baby!! | Siapa yang tak kenal dengan produk Jonhson's baby kan. Produk penjagaan bayi yang masih bertahan sudah melebihi 100 tahun tu. Bukan sesuai untuk bayi dan kanak-kanak jer tau. Yang dewasa pon boleh jer pakai barangan Johnson's baby ni. Kalau korang nak tahu, Johnson's Baby sedang menyambut ulangtahunnya yang ke-125 tahun tau. Sempena dengan sambutan yang ke-125 tahun ni juga, seramai 125 orang telah terpilih untuk menerima kejutan dari Johnson's Baby. 


Happy 125th Anniversary Johnson's Baby!!


Tak sangka pulak aku antara yang bertuah sebab terpilih untuk menerima kejutan dari Johnson's Baby pada 20 March 2018 yang lepas. Siapa yang tak suka bila terima kejutan kan. Pertama kali dapat kejutan macam ni memang excited lah sangat. Kalau dapat kejutan dari orang yang tersayang, macam manalah reaksi agaknya kan. Mau over excited kot. Memang tersangat cute lah packaging dari Johnson's Baby ni. 

Belon comel ☺

Penuh bakul ☺

Siap dengan balloon dan nama penerima tu. Penuh barang Johnson's Baby dalam bakul pink. Antara nya JOHNSON’S® baby oil, JOHNSON’S® baby lotion, JOHNSON’S® baby shampoo, JOHNSON’S® baby powder, JOHNSON'S® top-to-toe baby wash, JOHNSON'S® milk + rice bath dan juga bag kecik yang transparent. Ni kalau untuk travel boleh isi barang-barang comel dalam tu. Memang penjimatan berganda lah sebab boleh cover untuk bedak, syampoo dan sabun mandi untuk anak-anak kan... hehehehe... 


Dan yang paling best kan... Dapat Vintage Tin Limited Edition yang tertera dengan nama sendiri ni. Menarik sangat kan. Korang nak tak dapat Vintage Tin Limited Edition ni? Bersempena dengan sambutan ulangtahun Johnson's Baby yang ke-125 ni kan, korang berpeluang untuk memenangi Vintage Tin Limited Edition dengan cetakan nama sendiri. Caranya tersangat mudah. Cuma follow step ni:


  1. Korang hanya perlu bergambar bersama dengan mana-mana product Johnson's Baby. Kalau malu nak bergambar, ambil jer gambar anak atau ajak ahli keluarga untuk bergambar dengan product Johnson's Baby.
  2. Tulis caption pendek tapi menarik dan tag @johnsonsbabymy bersama hashtag #johnsons125years
Mudah sangat kan. Apa tunggu lagi? Cepat lah join. Kalau nak tahu lebih lanjut mengenai contest ni dan tahu Terms and Conditions nya, boleh klik kat [SINI]. Anyway... Thanks Johnson's Baby untuk kejutan yang indah ini dan tahniah untuk sambutan ulangtahun yang ke-125 ini. Jom terjah Johnso's Baby di:

Instagram: @johnsonsbabymy




You Might Also Like

2 komen



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive