Kleenex Facial Tissue Skincare | Tisu Dengan Ekstrak Shea Butter Dan Vitamin E

Friday, March 16, 2018

Kleenex Facial Tissue Skincare | Tisu Dengan Ekstrak Shea Butter Dan Vitamin E | Perasan tak? Yang kita ni kadang-kadang suka sangat menyentuh wajah kita. Aku mengaku yang aku memang ada habit macam ni. Tengah buat kerja, usap-usap muka. Tengah menonton TV, usap-usap lagi muka. Sambil baca novel sambil usap-usap muka. Kalau kulit muka sehalus selembut kulit bayi, memang seronok betul lah dok belai-belai kulit muka tu kan. Kalau kulit muka tu bermasalah, mulalah mengomel.. “kenapalah kulit aku tak licin dan berminyak ni”. Agak-agak lah kan korang boleh kira tak dalam sehari berapa kali korang pegang kulit muka tu? 


Kleenex Facial Tissue Skincare | Tisu Dengan Ekstrak Shea Butter Dan Vitamin E


Tak dapat jawapannya atau tak terkira berapa kali? Ni nak bagitahu. Kalau korang nak tahu, dalam sehari di anggarkan lebih daripada 350 kali sehari kita akan menyentuh wajah kita. Bagus ker tak bagus habit tu? Agak-agak tangan korang bersih tak walau sudah di cuci dengan sabun? Tahu tak, menyentuh atau memegang kulit muka dengan tangan yang kotor akan mengakibatkan jerawat dan mengakibatkan kuman merebak.


Sekarang korang dah dapat jawapan kan kenapa jerawat kat muka tu cepat sangat naik kan. Jadinya… Jangan menyentuh muka kecuali kalau nak mencuci muka. Apa kata korang ubah rutin suka menyentuh wajah tu dengan mencuba tisu muka kleenex baru @ Kleenex Skincare Facial Tissues dimana ianya diperkaya dengan ekstrak Shea Butter & Vitamin E serta tisu yang paling lembut. 

Keistimewaan Kleenex Skincare Facial Tissues


Selain dari dilengkapi dengan ekstrak Shea Butter & Vitamin E serta paling lembut, Kleenex Skincare Facial Tissues juga telah diuji dan disyorkan oleh Dermatologi dan 100% Virgin Fiber yang memberikan korang dengan tiga kelembutan dan rasa yang lembut pada kulit. Ianya 100% Virgin Fiber yang diimport. Selain daripada itu, Kleenex Skincare Facial Tissues adalah yang terbaik untuk pembersihan muka dan boleh juga digunakan untuk menaggal make-up atau make-up remover.


Menarik sangat kan. Kalau korang rasa tertarik untuk mencuba Kleenex Skincare Facial Tissues ni, korang boleh membeli dengan membuat pembelian dekat Lazada di pautan ini: 


Kalau korang nak tahu lebih lanjut mengenai produk Kleenex Skincare Facial Tissues dan juga produk-produk Kleenex yang lain, korang boleh layari:

Website

Facebook:



You Might Also Like

19 komen

  1. bestnya tisu ni kleenex ni, ada ekstrak Shea Butter & Vitamin E lagi tu. nak try jugaklah, nak rasa kelembutannya pada kulit

    www.maisarahsidi.com

    ReplyDelete
  2. This tissue looks good to me and my family. Going to get a pack to try it out.

    ReplyDelete
  3. Bestnya diperkaya dengan shea butte dan vitamin E. Mesti rasa lembut dan selesa je masa pakai kan kak. Ana selalu juga beli kleenex ni sebab harga dia reasonable.

    ReplyDelete
  4. Nak jugak beli tisu kleenex nie ! Suka pakai tisu kleenex sbbnya tisu dia lembut n wangi. Best

    ReplyDelete
  5. Dah lama tak guna kleenex tissue..wah siap ada extract shea butter tu...mesti best ni...nak kena cari la lepas ni...

    ReplyDelete
  6. Ingtkan tisu biasa.. makeup removee rupanya.. kleenx cik en suka sbb tisu dia wangiii sgt

    ReplyDelete
  7. Kadang-kadang memang tak sedar yang tabiat selalu menyentuh muka dengan tangan tu membawa pertumbuhan jerawat. Tangan ni tak boleh nak kawal. Hihi. Nak kena belilah facial tissue dari Kleenex ni.

    ReplyDelete
  8. Tak tau pula tisu pun banyak jenis. Saya rasa bau mesti sedap

    ReplyDelete
  9. Teknologi tisu pun dah canggih dan sangat selesa untuk kulit bagus lah nak beli kat Lazada tengah ada baucer ni hehehehe selit satu dua kotak wakakakaka...

    ReplyDelete
  10. Selalu jugak pakai Kleenex ni. Suka sebab material tisu dia lembut and harga pun not bad.

    ReplyDelete
  11. Boleh digunakan sebagai make-up remover juga? Yang ni terbaik! Lap-lap je muka dah clear so easy peasy sangat bagi siapa yang sibuk outdoor tu. Muka kekal terjaga je :)

    ReplyDelete
  12. emi dari dulu memang guna tisu kleenex. tak tau la kenapa tp kalau nak beli tisu memang beli yg kleenex. dah terbiasa.

    ReplyDelete
  13. Wah...mmg tak sedaq pun sehari byk kali kita sentuh muka kan...
    Tapi bgus la kleenex buat inovasi produk mcm ni...muka pun bebas dari kuman

    ReplyDelete
  14. ya kena ada sekotak stok kat rumah facial tissue ni. Maklumlah tangan ni asyik pegang muka je. kotor kann . patut lah muka i tak bersih2

    ReplyDelete
  15. Tissue paper with shear butter and vitamin e sounds amazing. Must get myself a box to try out.

    ReplyDelete
  16. No more a normal tissue for ladies. Get protected whenever we use this to will our face. Love it!! I also want change to this brand la

    Racheal

    ReplyDelete
  17. Nampak menarik. Sis selama ni pamai wet tissu..dry tissu sesekali ni.
    Nanti boleh lah cuba kleenex yg baru ni pulak

    ReplyDelete
  18. Kita ok je kulit kasar tapi minyak dia tak beberapa banyak.. nanti kalau halus sngt.. risau ramai yang nak mengunyit... tak rela i hahahah

    Bagus produk ini... Eh, siap ada dijual di Lazada ek

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive