ELECLEAN | Semburan Pembasmi Kuman Pertama di Dunia Yang Menggunakan Air

Saturday, October 30, 2021

ELECLEAN | Semburan Pembasmi Kuman Pertama di Dunia yang Menggunakan Air. Memandangkan kita masih lagi dalam fasa pendemik COVID-19 yang masih belum berakhir dan sedang dalam Langkah untuk beralih ke fasa Endemik pula. pemakaian pelitup muka dan juga semburan pembasmi kuman atau hand sanitizer sudah menjadi satu kewajipan buat masyarakat masa kini. Pergi -mana-mana, memang kena standby dua barang ni. Dan ianya menjadi satu keperluaan buat semua orang. Macam hand sanitizer, pelbagai jenis dan jenama yang terdapat dipasaran. Sampai tak tahu nak beli yang mana sebab banyak sangat pilihan. 

Tapi kan, dalam banyak-banyak hand sanitizer, saya tertarik dengan semburan pembasmi kuman yang menggunakan air. Iya… Air sahaja. Kenapa perlu berbelanja lebih kalau boleh jimat. Memperkenalkan... Inovasi terbaharu di era Pendemik ini iaitu semburan pembasmi kuman ELECLEAN. Kalau nak tahu, ELECLEAN merupakan disinfeksi pertama didunia yang menggunakan air sebagai sebatian atau campuran tunggal nya. Dalam bahasa sains adalah Reagen.

Ianya selamat digunakan sebab bahan mentah 100% adalah dari sumber air dengan peranti pembasmi kumuan ELECLEAN menggunakan teknologi Elekfrokimia Pemangkin Nano (nano-catalysis electrochemical) yang menghasilkan disinfektan dalam masa 15 minit. Kenapa ELECLEEN Disinfectant Device ni best? Nah… 6 sebab nya:

6 Sebab Kenapa Perlu Bertukar Kepada ELECLEAN Disinfectant Device


1. Teknologi Canggih Pertama di Dunia

Teknologi canggih ELECLEAN adalah satu-satunya syarikat yang mencipta dan mempunyai teknologi ini di dunia dimana ianya menukar air menjadi sanitizer dan lebih daripada 34 paten

2. ELECLEAN Adalah Sanitiser Bukan Toksik dan Hanya Perlukan Air

Apa yang diperlukan hanya lah air yang bersih dan peranti yang perlu di aktifkan selama 15 minit. Selepas 15 minit, sanitizer sudah boleh digunakan. Ianya selamat sebab tiada bahan alcohol diperkukan, tiada bahan kimia, tiada pengawet dan penstabil dalam sanitizer ini. Bermakna ianya selamat untuk kulit sebab tiada sisa toksik dan kimia. 

3. Produk Yang Memenangi Anugerah


4. Diiktiraf oleh Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO)

Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO) telah menyenaraikan ELECLEAN sebagai teknologi inovasi dalam usaha global menentang COVID-19. Selain itu, sanitiser ELECLEAN juga berkesan untuk membunuh 99.9% virus dan bakteria seperti H1N1, E.Coli dan sebagainya. Boleh rujuk link ini:

https://innov.afro.who.int/global-innovation/water-to-disinfectant-technology-2649

5. Selamat Digunakan

ELECLEAN adalah tidak merengsa, tidak berbahaya pada kulit dan mata serta diluluskan SGS sebab Sanitizer ini dibuat melalui air sahaja. Ia selamat digunakan pada kanak-kanak, bayi baru lahir dan juga pada mereka yang mempunyai masalah kulit sensitif.

6. Mesra Alam Sekitar

ELECLEAN dikelaskan sebagai peralatan elektrik rumah dan ia boleh digunakan selama bertahun-tahun. Oleh itu, dengan peranti ELECLEAN, anda boleh mengurangkan penggunaan botol. Dah boleh ucapkan selamat tinggal buat botol-botol plastik 😊

Tawaran 15% Diskaun 

Menarik kan. Jom bertukar kepada ELECLEEN Disinfectant. Banyak kelebihan dan secara tak langsung boleh menjikatkan kos. Ni ada tawaran 15% diskaun untuk anda semua. Cuma guna promo code ini dan nikmati potongan harga yang ditawarkan 👇

FIZAABDRAHMAN15%

Untuk maklumat lanjut mengenai produk, anda boleh layari laman media social mereka di:





You Might Also Like

0 komen



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive