3-Series Birthday Giveaway:THE FACT ABOUT e-caR

Tuesday, March 23, 2010

Giveaway dari e-car, sempena menyambut ulangtahun kelahiran nya yang ke 30.


3 fakta menarik tentang e-car.

1. Siapa e-car?


Siti hajar Abdullah atau lebih di kenali dengan nama e-car. Anak kepada pasangan En. Abdullah Abdul Rahim dan Pn. Habsah Ab. Shukor. Merupakan anak ke 2 dari 5 beradik. Isteri kepada Mohd Nazrin Mohd Yassin dan Ibu kepada E'izz Eiymann Nazrin bin Mohd Nazrin. PHD Student yang mendapat pendidikan awal di S. K. Bangsar (1987-1992), meneruskan pendidikan menengah di S. M. Vivekananda, Brickfields (1993-1995) dan S. M. Teknik JB, TIJB (1996-1997). Menetep di Bandar Seri Putra, Bangi.

2. Pro-Breastfeeding


Sangat menyokong penuh penyusuan Susu Ibu. Boleh di katakan seorang yang sangat tegar dengan Breastfeeding. Mula mendapat hidayah untuk BF ketika Pregnant 8 minggu dan sentiasa memasang niat untuk BF eiymann sehingga 2 tahun. Dengan Niat, Nekad dan Tekad serta sokongan dari suami, e-car berjaya mengharungi segala halangan dan cabaran untuk menjadi BF mom. Sehingga usia 2 tahun 11 bulan, eiymann masih mendapat khasiat susu ibu sepenuhnya. Bagi e-car Breastfeeding seperti "Breaastaurant...anytime, anywhere, no waiting list, no Q hygiene and its totally FREE (^_^)". Menjadikan Datuk Dr. Nor Ashikin Mokhtar sebagai idola BF nya. Selain itu, e-car turut di jemput oleh SARAKIDS untuk bercerita dan berkongsi pengalaman tentang BF sempena Kelas Penyusuan Ibu di SARAKIDS.

3. Usahawan Internet


Pemilik blog cupcake-car ini mengusahakan perniagaan cupcake & cake dan baru saja melancarkan produk baru iaitu chocolate-car. Tidak lokek dengan ilmu, e-car menganjurkan cupcake class untuk mereka yang zero knowledge dan berminat dalam dunia cupcake. Selain mengusahakan perniagaan cupcake, cake & chocolate, e-car juga memiliki blog style-car yang menjual SHAWL dan juga TIE RACK Scarves yang di import khas dari TIE RACK LONDON, United Kingdom. Akhir sekali...e-car juga merupakan pengedar barangan HPA. Beliau, suami dan ayahnya antara pendokong kuat HPA di seluruh negara dan selalu mengikuti program yang telah di anjurkan oleh ayahnda e-car sendiri iaitu En. Abdullah Abdul Rahim.

Inilah pendapat peribadiku mengenai 3 fakta menarik e-car yang aku kenal (^_^).

Senarai sponsors untuk 3-Series Birthday Giveaway:




Hadiah untuk giveaway ni tersangatlah menarik. Silalah terjah blog e-car untuk maklumat lanjut (^_^)



You Might Also Like

2 komen

  1. lama dh ku tak bercontest.....huhu tiada masaaaa lg utk semua ini..jeles2

    ReplyDelete
  2. Yerlah THU, mu asyik main muka buku jer (^_^). Blog pon dah lama tak update.

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive