Terbabas jugak

Tuesday, March 16, 2010


Sejak iman diaperless, pernah sekali jer terbabas, itupon masa kat rumah atok. Kali ni terbabas lagi, tapi kat rumah plak. Kebetulan malam tu tak tido dalam bilik, tido kat luar bentang toto. Habis lencun. Aku tak sedar langsung. Iman yang kejut "Ibu...dah basah". Nak tak nak, terpaksalah bawak gi bilik air, hok..hek..hok..hek..si bujang tuh, ngantuk sangat sampai tak larat nak berdiri (^_^)

Tak per lah nak, ibu tak marah pon, dah terbabas...nak buat macam mana kan. Apalah yang iman mimpikan sampai terbabas.


You Might Also Like

4 comments

  1. sblm tido belum ke tandas kut ;)

    ReplyDelete
  2. hehehe... baru2 lagi tu biasa lah kan, lama2 nanti takde la terbabas lagi hehe

    ReplyDelete
  3. ala jgn kan iman.. yg blum 3 thn.. aku dulu rasenye time sek ren pon penah tbabas.. aku mimpi kencing la kot hahahaha

    ReplyDelete
  4. HAS: Mimpi indah agaknya kot (^_^)

    LL: Harap² mcm tu lah.

    ELY: Hahahaha...yerlah, klo mimpi kencing, mesti bila tersedar memang rasa nak terkencing pon ☺☺☺

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive