Pity Me...

Tuesday, June 22, 2010

Padan muka pon iyer gak sebab careless sangat. Memang kebiasaan kalau gi lunch aku tak bawak wallet, just bawak duit, HP & bawak diri sahaja. Malas btul nak pegang wallet tu ke hulu ke hilir, pastu nak amik lauk lagi. Dah lah aku ni jenis pelupa. Senang...letak jer duit dalam poket.

Lunch tadi gi bank, bawak duit sket & kad ATM. Dengan confident nya beratur kat kaunter. Pastu nampak org pegang IC. Alamak...IC mak tertinggal lah noks. Geramnya. Dah lah nak ker KL Sentral tu 10 minit. 

Ok lah, nak ker bank lagi. 



You Might Also Like

4 comments

  1. heheh punye la nk berhati2 kan. skali mende paling penting x bwk plak

    ReplyDelete
  2. siannye.. tp aku pong gitu.. kalu dgn papi lagik aku menonong kuar umah.. jgn kan wallet, duit, jam tgn henpon pon aku tinggal.. hahahhaha

    ReplyDelete
  3. kadang2sebab mals nak pegang i pun slalu tertinggal purse..

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive