So sleepy...

Monday, July 05, 2010

Google Pic.

Lately kerap terjaga tengah² malam. Pastu tak bley tidur. Malam tadi tetiba heartburn menyerang...ya allah! kejap² aku duduk, nak bagi sendawa, pastu baring balik. Tetiba rasa nak muntah plak. Bangun lagi. Tak lena tidur di buatnya. Penangan semalam pon yer gak nih. My SIL ada hari kantin kat sekolah, lepak dari pukul 11.00 am - pukul 2.45 pm, dengan hujan lebatnya lagi. Pastu petang gi Shah Alam, melawat Makcik hubby yang sakit. Travel dari Gombak - Shah Alam - Gombak, dah amik masa 2 jam pergi balik. Pastu balik Bangi plak dalam 40 minit. Sampai rumah pukul 11.00 pm. Naik kematu punggung haku dok dalam keta.

Pagi ni rasa mengantuk sesangat, di tambah plak hari senin...hari malas. Tido tak cukup. Penat sangat pon yer gak nih. Kepala plak dah start pening² lalat...huhuhu...


You Might Also Like

3 comments

  1. kak, sy ni boring sgt. ngan panas hati nye. memang malas buat keje. nk pg tdo, tapi mata tak ngantuk plak. akak ambk la masa tdo sy ni. hehe

    ReplyDelete
  2. Heartburn??fuh sakit tu..Anyway..My funny special for u..don’t forget to laugh ya Check Here

    ReplyDelete
  3. NOJ: ko panas hati ngan sapa nih. sabo yer. Akak memang nak tido, tapi takder tempat yg strategik ah.

    SUHAISWEET: Memang sakit. Thanks for your funny special...memang funny ☺☺

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive