ULTRAMAN naik Motor...☺☺☺

Saturday, July 17, 2010


Pernah tengok ultraman naik motor tak? Nak tengok tak macam mana rupanya? ☺☺☺
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Beginilah rupanya. Ini kerja anak bujang nan sorang tu lah. "Ibu...otomen naik motor"...ahaks...apa² lah nak oiiii. Kesian...macam ni lah gamaknya bila tak der kawan nak di ajak bermain sama. Main sorang² jer.


You Might Also Like

6 comments

  1. hehehe..ni tanda nye daya kretif yg tinggi ;)

    ReplyDelete
  2. hehehe.. anak2 memang kreatif..
    fikri tak penah ade menan otomen...
    ntah naper ayahnya x mau belikan..

    ReplyDelete
  3. my adam ada 2 ultraman naik beskal...mmg comel. bukan dia letak ultraman atas beskal tu..tapi mmg jenis yg boleh pusing & dia cycle sendiri...
    tapi dah lingkup. xdpt tunjuk gmbr

    ReplyDelete
  4. HAS: Budak kan...ada jer idea (^_^)

    KAKYONG: Iman pon ada 1 jer otomen nih, ntah tetiba dia minat plak.

    ReplyDelete
  5. Owh, tak pernah plak tgk ultraman naik basikal, mesti comel ☺☺☺

    ReplyDelete
  6. hehehe takpela tak lama dh nk dpt kwn tu

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive