Jawatan Kosong | PHARMACIST BERDAFTAR

Tuesday, February 25, 2014



Buat yang sedang mencari pekerjaan. Tak kira lah uols punya kawan², abang, kakak, adik, sepupu sepapat, saudara mara, kawan baik, anak saudara dan yang sewaktu dengannya lah. Ada jawatan kosong sebagai PHARMACIST sangat diperlukan dengan segera. Kalau boleh nak PHARMACIST yang BERDAFTAR.

Bukan setakat jadi PHARMACIST jer tau, anda juga diperlukan sebagai RAKAN NIAGA. Tawaran gaji bermula dari RM5000 - RM8000 plus PROFIT SHARING. Menarik kan. Kalau berminat, boleh berurusan terus dengan: 

En. Azman Mat Jahaya
SMS/WhatsApp/Call
019-2492701
019-2730573



You Might Also Like

16 comments

  1. Jadi ahli farmasi ni permintaan tinggi kan sekarang...

    ReplyDelete
  2. wahh ingatkan apa td, ni peluang bisnes ni

    ReplyDelete
  3. Peluang tu Fiza. Tapi kalau kat semenanjung payah sikit nak pegi.

    ReplyDelete
  4. boleh bagitau kat sesape yang nak keje kan

    ReplyDelete
  5. mana-mana yang berminat bolehah mohon.

    ReplyDelete
  6. moga membantu bagi yang sedang mencari kerja.

    ReplyDelete
  7. menarik.. buat budak2 lepasan SPM yg tgh cari kerja tu

    ReplyDelete
  8. hehe. ni lawak... ingat cari pharmacist mcm cari cashier ke? pharmacist ni sama mcm doktor.. cuba buat iklan DOKTOR DIPERLUKAN? ade ke yg call.? sedangkan org yg nak cari pharmaxist iklan kat jobstreet pun blm tentu dpt. hehe. lg satu, diorg tak heran gaji 5k. sbb government pun byr pharmacist sama mcm doktor. in gov gaji starting dah 5k. just sharing.

    ReplyDelete
  9. Betul..kalau saya,sekurang-kurangnya saya nak 7k,bukan senang nak jadi pharmacist,tak kan offer 7k sahaja,kalau setakat 5k,baik saya buka retail saya sendiri,oh lupa..saya salah seorang yang berdaftar.

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive