Kampung Di tengah Bandar

Monday, February 03, 2014


Menghabiskan cuti CNY di kampung *lah sangat. Nama jer kampung pandan. Tapi kampung di tengah bandar. Sian kan. Jadi lah...ada juga kampung khenn.


Aktiviti Iman Hakimi dah Iman Qhalif. Tak der daun kelapa buat main tarik²...orang panggil 'tarik upih', dapat troli ni pon jadi lah. Adik duduk abang tukang tolak. Sekali abang buat drift tetiba, tergoleklah si adik. Saja abang kimi ni tau. Adik beradik ni klo dapat kawasan lapang macam ni memang syok lah. Klo kat umah tu terkurung jer. Petang² baru dapat gi taman.



Dah puas main kat luar. Duduk dalam rumah plak. Cuaca agak panas berdenting juga cuti tu. Tengok jer lah kucing tu. Perasan berani jer 2 beradik nih. Dedua takut kucing ko. Kalau kucing tu dekat memang meraung anak dara tu. Qhalif plak setakat mengelak jer lah. Itu jer lah aktiviti nya. Tak jalan ke mana² pon.

 Note: Jalan clear hari ni. Syiok betul drive ☺



You Might Also Like

20 comments

  1. kampung pandan pun jadilah ye fiza, yg penting bebudak tu seronok kan ;)

    ReplyDelete
  2. Heheheheheh.. ala... ^__________________________^

    ReplyDelete
  3. kampungbjugak namanya
    selamat bercuti fiza

    ReplyDelete
  4. Kami pun kg dlm pekan.. Naseb baek kg hubby btul2 kg.. Dpt gak la zakwannayli tgk lembu ayam itik bagai hehe

    ReplyDelete
  5. Ok lah tu Noks....kira namanya kampung juga kan...hehe
    Damia pun sama takut kucing...hehe

    ReplyDelete
  6. samala tak kemana2 pun cuti tu..duk rumah mak je..

    ReplyDelete
  7. jadilah.. janji ada gak perkataan kg walaupun kg pandan.. hihii

    ReplyDelete
  8. tahniah yer ! tunggu reviewnya nanti http://kesumaangsana.blogspot.com/2014/02/tahniah-5-blog-ini-akan-ka-review-nanti.html

    ReplyDelete
  9. Kalau takut kucing tu bolehlah geng dgn auntie sayang. Memang takut dan geli kan..

    ReplyDelete
  10. Sebenarnya klu CNY ni, ada baiknya kita beraya di bandar sbb suasana selalu lengang je.. relaks je.. :D

    ReplyDelete
  11. Bestnya main kete2 tu...hheee ... Cny ngan kucin...

    ReplyDelete
  12. hihihi, main kucing ye... mama alah betul dengan kucing ni...

    ReplyDelete
  13. jadi la... janji ada jugak kampung yer dak. hehe

    ReplyDelete
  14. hehhehe..betul dah...sekarang dah moden..jadi tarik troli..

    ReplyDelete
  15. asalkan kampung ada kat depan kak..hahaha

    ReplyDelete
  16. salam k.fiza..

    hehe..drift tolak troli pun jadi ye abam~~
    cma cuti CNY pg PD.. gila ramai orang.. huhuhu

    ReplyDelete
  17. rumah nenek atok diorg ni pun kat bandar. nak merasa kampung kalau balik rumah arwah nenek yang kat seremban. hehehe

    ReplyDelete
  18. hihi. janji ada nama kampung kat depan

    ReplyDelete
  19. kampung pandan pun boleh..... hehehehe

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive