Dapatkan Honor 7A dan Honor 10 Edisi Phantom Green Di Shopee

Thursday, June 07, 2018

Dapatkan Honor 7A dan Honor 10 Edisi Phantom Green Di Shopee | Pssttt… Raya dah nak dekat ni kan. Gambar-gambar dalam handphone tu mesti dah penuh kan. Penuh dengan gambar anak, gambar resipi dan gambar produk review. Aku lah tu. Memang nak kena transfer semua gambar-gambar tu. Nak raya ni mesti nak ambil banyak gambar kan. Nanti full pulak memory dalam handphone tu. Tapi best juga kalau ada handphone back up kan. Lagi pon Shopee ada buat Super Honor Day tau. Menarik juga kalau Dapatkan Honor 7A dan Honor 10 Edisi Phantom Green Di Shopee ni.


Dapatkan Honor 7A dan Honor 10 Edisi Phantom Green Di Shopee


Siapa yang tak kenal dengan Shopee kan. Platform e-dagang terkemuka di Asia Tenggara dan Taiwan. Yang bestnya, Shopee berbangga dapat meneruskan usahasama dengan Hohor Malaysia. Kalau korang nak tahu, ada potongan harga sehingga 30% untuk semua produk Honor. Dan terbaru Honor menampilkan Honor 7A dan Honor 10 Edisi Phantom Green yang dilancarkan secara ekslusif di Shopee Malaysia.

Selain daripada potongan harga sehingga 30% untuk semua produk Honor. Tambah menarik lagi, kalau korang beli product Honor ni, ada tawaran insentif yang hebat dari Shopee. Penghantaran Percuma ke seluruh Malaysia, Komisyen Sifar (0), Jaminan Produk Tulen 100% dan Penghantaran Semula Percuma dalam tempoh 15-hari. Menarik sangat kan.

Apa Yang Best Dengan Honor 7A 



Kalau korang nak Handphone budget tapi kualiti setaraf dengan handphone mahal, boleh cuba Honor 7A ni sebab ianya dilengkapi dengan dwikamera 8MP untuk kamera hadapan. Paparan nya pula FullView 5.7 inci dan selesa dipegang. Dilengkapi dengan bateri 3000mAh yang mampu bertahan sepanjang hari walaupon digunakan secara berterusan. Menampilkan dua SIM dan slot kad SD. Harga istimewa Honor 7A sempena Super Honor Day ialah RM429.00 (RRP: RM479).


Manakala Honor 10 pula korang boleh dapatkan edisi Phantom Green secara ekslusif di Shopee nanti sempena jualan Super Honor Day pada 8 Jun 2018 ni dengan harga RM1,599. Istimewanya… Pembeli akan diberi hadiah percuma yang bernilai RM298 dengan setiap pembelian Honor 10 esidi Phantom Green. Tapi selagi stol masih ada lah yer.

Kalau nak tahu apa yang menarik dan istimewa sempena Super Honor Day ni, boleh layari:


Jangan lupa muat turun aplikasi Shopee secara PERCUMA menerusi App Store atau Google Play. Senang nak shopping nanti sebab semuanya dihujung jari. 

You Might Also Like

1 komen

  1. telefon Honor 10 macam best je..

    bulan lepas baru angkat HP baru..

    so keinginan untuk belu HP yang baru boleh sahaja diabaikan

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive