Beauty Review | Babeskin Double Serum Dan Whitening Soap Premium

Tuesday, June 16, 2015

Wanita dan kecantikan takkan terpisah. Siapa yang tak nak kelihatan cantik. Asal ada jenama yang bagus, mesti nak try kan. Semua orang inginkan kulit yang cantik, bersih dan berseri². Tapi ikut keserasian kulit masing² juga. Bukan mudah nak cari produk yang serasi dengan kulit kita kan. 

Meh nak share dengan uolls semua satu produk baru. BABESKIN DOUBLE SERUM dan juga WHITENING SOAP PREMIUM kuluaran BABESKIN365


Apa fungsi  BABESKIN DOUBLE SERUM dan juga WHITENING SOAP PREMIUM ni? Banyak sangat fungsi dan keistimewaannya tau. Kita mulakan dengan WHITENING SOAP PREMIUM dulu.

RM29.00 (SM) 
RM39.00 (SS)

WHITENING SOAP PREMIUM ni bukan saja untuk mencuci wajah malah sesuai digunakan dibadan. Senang citer buat sabun mandi pon boleh gittew. Face and body bar ni kaya dengan Vitamin A, C dan E yang menjadikan kulit kita lembut, lembab dan licin. Disamping itu, ia juga membaiki dan mencerahkan tekstur keseluruhan kulit. Menarik kan. Sabun ni sesuai untuk semua jenis kulit

RM119.00 (SM) 
RM129.00 (SS)

Yang ni plak BABESKIN DOUBLE SERUM. Selamat datang kepada kulit yang bercahaya dan berseri²...cewahhhhh...Double Serum ini menggunakan bahan-bahan aktif yang telah di asingkan kepada 2 jenis. Iaitu: 

SERUM 1: REPAIRING BOOSTER
  • Mengurangkan Kulit Berminyak 
  • Mengurangkan Jerawat
  • Merawat Jeragat
  • Mengembalikan Tona kulit tak sekata
SERUM 2: ULTIMATE MEGA LIFT
  • Mengurangkan Kedutan
  • Meningkatkan Keanjalan Kulit
  • Membantu Melembapkan Kulit
  • Mengekalkan Ketahanan Kulit
Bila kedua² BABESKIN DOUBLE SERUM ni bergabung. Maka hilanglah jerawat, wajah berminyak dan kulit kusam. Hanya 2 titik sahaja ianya dapat menyegarkan kulit, Jangan titik sampai habis sebotol...hehehe...Sesuai untuk semua jenis kulit.


Berseri² tak wajah kak ton...ngeeeee...Dah habis citer pasal BABESKIN DOUBLE SERUM dan juga WHITENING SOAP PREMIUM, meh kita citer pasal pengalaman sendiri menggunakan kedua² produk ni plak. 

Selepas hampir 2 minggu menjadi pengguna, saya memang berpuas hati dengan hasilnya. Lepas basuh muka dengan WHITENING SOAP PREMIUM, rasa lembut jer kulit muka ni. Minyak pon tak berani nak singgah...hehehe...

Dah basuh muka, tepek plak dengan BABESKIN DOUBLE SERUM REPAIRING BOOSTER dan juga ULTIMATE MEGA LIFT. Apa yang best pasal double serum ni, ianya  mudah dipakai dan cepat meresap ke dalam kulit. Memang best lah. 


Tak perlu ragu² lagi sebab Babeskin Double Serum Dan Whitening Soap dah diluluskan oleh KKM. Selamat digunakan tanpa was² ☺

Kalau nak tau lebih lanjut mengenai produk ni atau ada sebarang pertanyaan berkaitan produk, sila hubungi mereka² ni:

012-2444 014 (Nurul)
012-2444 041 (Jane) 
018-2444 988 (Fiqa) 
011-1888 9948 (Shila)

Boleh juga dapatkan lebih info di:

Website: babeskin365


You Might Also Like

11 komen

  1. Sekarang ni macam-macam serum yang ada dipasaran. Kenalah kita bijak mencari produk yang bagus dan berkualiti..

    ReplyDelete
  2. orang lelaki boleh pakai juga ke..?

    ReplyDelete
  3. mcm mcm kan skrg ni
    kalau serasi blh la diteruskan

    ReplyDelete
  4. aida da mcm immune dgn brg aida guna skang.
    jerawat kecik da merata muka :(
    kena cari yg lain....
    hu hu hu...

    ReplyDelete
  5. Nice review akak..semakin berseri2 la akak lepas nie..=D

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive