Diskaun 80% Untuk Baju Renang Bayi Dan Kanak-Kanak Jenama Cheekaaboo Sempena #MYCYBERSALE

Monday, October 09, 2017

Diskaun 80% Untuk Baju Renang Bayi Dan Kanak-Kanak Jenama Cheekaaboo Sempena #MYCYBERSALE | Pssttt… Tengah cari baju renang untuk bayi dan kanak-kanak ker? Iyer lah… Cuti sekolah pon dah tak lama lagi kan. Mesti nak bawak anak-anak pergi bercuti sambal mandi-mandi kolam kan. Mestilah nak kena ada baju mandi. Kalau masih mencari lagi, apa kata jom Shopping Baju Renang Bayi Dan Kanak-Kanak Jenama Cheekaaboo Di #MYCYBERSALE. Kenapa kena tunggu #MYCYBERSALE? Sebab Diskaun 80% Untuk Baju Renang Bayi Dan Kanak-Kanak Jenama Cheekaaboo Sempena #MYCYBERSALE ni. Meh nak explain apa itu #MYCYBERSALE.


#MYCYBERSALE Tu Apa?


Bagi yang masih tak tahu, #MYCYBERSALE merupakan jualan dalam talian yang terbesar di Malaysia yang dianjurkan oleh Perbadanan Pembangunan Multimedia (MDEC) melalui inisiatif Digital Malaysia sebagai pemangkin untuk membangunkan industri eCommerce serta untuk  meningkatkan budaya membeli belah dalam talian di Malaysia. Objektif #MYCYBERSALE diadakan adalah untuk menjana permintaan belanja dalam talian dari pengguna, Untuk menggalakkan PKS untuk mengguna pakai eCommerce dalam perniagaan mereka dan untuk meningkatkan pendapatan domestik eCommerce.

Bila #MYCYBERSALE?


Untuk tahun ini, MDEC bekerjasama dengan Persatuan ICT Kebangsaan Malaysia (PIKOM) untuk menyusun 2017 buat kali yang keempat yang akan bermula dari 9 hingga 13 Oktober 2017 dengan tujuan untuk mencapai jualan RM300 Juta dengan kempen pemasaran besar besaran untuk meningkatkan pendapatan para usahawan dalam talian. Jadinya… Sila sediakan duit untuk  #MYCYBERSALE. Kalau nak tahu lebih lanjut, korang boleh terjah [www.sushivd.com/MCS] untuk tengok offers dan jenama-jenama lain yang terlibat.

Ok… Dah faham kan. Sekarang ni kita berbalik kepada cerita baju renang pula. Sempena jualan dalam talian terbesar di Malaysia #MYCYBERSALE ni, Banyak jenama-jenama terkenal yang terlibat. Antaranya dari jenama CHEEKAABOO. CHEEKAABOO merupakan jenama pakaian renang khas yang direka untuk keselesaan bayi dan kanak-kanak. Bukan sebarangan baju renang tau sebab ianya merupakan protective swimwear. Boleh tengok kat www.cheekaaboo.com

Kenapa Mesti Beli Baju Renang CHEEKAABOO?



Parents yang masih mencari baju renang yang sesuai untuk bayi dan kanak-kanak saya suggest kan pilih dari jenama CHEEKAABOO sebab pakaian renang mereka menggunakan neoprene yang berkualiti tinggi yang mempunyai sifat penebat dengan memastikan anak-anak sentiasa panas/tidak terlalu sejuk ketika berada didalam kolam atau pon diluar kolam. Ia juga bahan tanpa klorin dan menawarkan perlindungan UV 100% pada kawasan tertutup.


Menarik sangat kan. Kebetulan saya memang tengah tengah cari pakaian renang untuk Iman Harraz. Memang rezeki sangat bila saya diberi peluang untuk mencuba pakaian renang dari jenama CHEEKAABOO untuk Iman Harraz yang berupa Reusable Swim Diaper dan Reversible Sun Hat yang tersangat lah comel. Ianya diperbuat daripada Spandeks (15%) dan Poliester (85%)

 Cute kan ☺

Berbaloi beli ni sebab 2 in 1

Cute sangat kan. Ada macam-macam design menarik yang pasti buat anak-anak anda tertarik untuk memiliknya ditambah dengan potongan harga sehingga 80% dan penghantaran pula adalah percuma. Memang sangat berbaloi kalau shopping sempena jualan dalam talian terbesar #MYCYBERSALE ini. Rugi kalau tak grab tau. Kalau anda nak dapatkan pakaian renang yang super duper comel dari CHEEKAABOO dan nak tahu dengan lebih lanjut lagi, boleh layari laman web mereka:

https://www.sushivd.com/cheekaa

You Might Also Like

30 komen

  1. eeei, geram nengok ...
    cute sangat ...
    lagi2 yang hat tu, mesti cute kalau anak2 pakai ...T_T

    ReplyDelete
  2. ok comei sangat.. hehehe mesti utk harraz kan

    ReplyDelete
  3. Macam faham-faham je diaorang ni tak lama lagi gaji... hihi... nice info sis...

    ReplyDelete
  4. cantiknya swim wear dia...nak cari untuk anak anak nt 😘

    ReplyDelete
  5. Suka material dia , mmg protective sgt

    ReplyDelete
  6. kebetulan memang nak cari baju renang untuk budak-budak ni...sat lagi nak terjah...bukan selalu diorang buat promosi harga macam ni kan

    ReplyDelete
  7. Hahaha comelnya la. Produk cheekaboo ni pun dah memang sememangnya comel. Warna dia menarik dan sesuai untuk mood kanak-kanak dan baby yang suka semuanya warna warni. Jangan lepas kan peluang shopping mycybersale! Rugi tak shopping!

    ReplyDelete
  8. Berseronok musim-musim cybersale ini hingga 13 Oktober 2017 ya.
    Koleksi pakaian mandi protective swimwear untuk kanak-kanak oleh Cheekaaboo ini menarik dan berwarna terang sesuai untuk kanak-kanak beraktiviti.

    ReplyDelete
  9. Ala cutenya baju baby tu comel harga pun murah sempena dengan MYCYBERSALE ni memang banyak tengok orang buat promosi hehehe tak tahu mana nak pilih ni...

    ReplyDelete
  10. kenapa comel sangat set tu? hahaha tak sabar nak tengok budak kecik pakai

    ReplyDelete
  11. Coomelnya baju untuk baby. Mana- mana pun tengah berentap buat promosi ni. Yang penting material nya bagus tak panas untuk baby pakai.

    ReplyDelete
  12. sebenarnya, kena ajar kanak2 dari kecik berenang banyak kebaikannya.. mycybersale baru dengar pasal ni

    ReplyDelete
  13. sha ada tengok baju renang ni kat ig. cute sangat budak tu pakai hehe dengan corak corak dia comel comel. siap ada diskaun lagi, rugi ni sapa tk grab

    ReplyDelete
  14. Comelnya lah baby spender tu.
    Xreti nak kasi nama dia

    ReplyDelete
  15. Memang sangat berbaloi! Boleh beli utk baby nanti kalau ada saiz hee

    ReplyDelete
  16. Ini yang i lemah ni..banyak benda menarik nak shopping online..abis la...gov servant kena hati2 ye sebab bulan ni gaji awal kan..hehehehe....

    ReplyDelete
  17. Wow.. murahnya 80% tu.. Shopping ketika MyCyberSale ni memang untung sangat. Boleh lah beli kalau ada yang berkenan tu.

    ReplyDelete
  18. Comel je tgok baju renang bayi tu. Anak2 semua dah besar so kena tunggu ada cucu pulak baru boleh beli hehehe

    ReplyDelete
  19. Wahh,, murah la kalau diskaun 80%. kena cepat2 la sebab nanti dah abis mycybersale dah takde promo macam ni dah. hehe

    seronok la shopping during mycybersale ni. hehe

    ReplyDelete
  20. Bahaya sungguh #MyCyberSale nie - mata saya jadi kelabu nak memilih sebab banyak sangat pilihan dan diskaun

    ReplyDelete
  21. woww..pakaian renang pon ade sales gak ke?? tengah mencari untuk anak anak jugak.. nnti nak terjah la kot kot ada yang ala ala muslimah untuk anak dara aini tu..

    ReplyDelete
  22. comelNya!
    I'm going to share this info with my auntie and BFF !
    so they can buy for their baby girls

    ReplyDelete
  23. Aduhhh, baby semua dah besar panjang Fiza oiii haha....

    ReplyDelete
  24. Haa.. Byknya offer nti nk belikan utk cucu

    ReplyDelete
  25. Aww so cute, and geram tengok semua baju renang baby.

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive