Imaan Suci WIpes | Tisu Lembab Untuk Kegunaan Wanita Dan Seisi Keluarga

Tuesday, August 28, 2018

Imaan Suci WIpes | Tisu Lembab Untuk Kegunaan Wanita Dan Seisi Keluarga | Selain dari lipstick, makeup powder, lip balm, baby oil dan macam-macam lagi lah dalam handbag tu, Antara barang yang kena ada dalam handbag ialah wipes tissue atau tisu basah. Biasalah… Ada anak kecik ni kan. Memang kena standby wipes tissue dalam bag. Anak-anak ni kalau berjalan kena ada makanan. Tapi kalau dah dalam kereta minta makan. Lepas tu tangan pon kotor. Tak kan nak basuh pakai air. Jalan penyelesaiaan nya… Kita pakai wipes tissue saja lah. Dan saya dah mula jatuh cinta dengan Iman Suci Wipes bila pertama kali mencuba.


Imaan Suci WIpes | Tisu Lembab Untuk Kegunaan Wanita Dan Seisi Keluarga


Memang banyak wipes tissue dari jenama yang lain. Sampai kadang-kadang tak tahu nak pilih jenama apa. Tapi ada perbezaan Imaan Suci Wipes dengan wipes tissue yang lain. Apa perbezaannya? Haaaa… Kalau korang nak tahu, Imaan Suci Wipes ni adalah keluaran Bumiputera di Malaysia tau. Dan ianya merupakan tisu lembab berstatus HALAL yang pertama sebab ianya tanpa alkohol.

Yang menariknya kan, Imaan Suci Wipes ni bukan hanya ada sejenis tisu lembab saja tau. Ada 4 jenis semuanya mengikut kesesuaian penggunaannya especially untuk kegunaan wanita, kanak-kanak malah untuk seisi keluarga lah. Iaitu:

IMAAN SUCI WIPES (biru)


Untuk yang suka ber makeup tu memang kena ada tisu lembab kan bila time nak solat sebab nak kena bersihkan muka tu sebelum ambil wudhu'. Dengan Imaan Suci Wipes (Biru) ni korang boleh bersihakan makeup dekat muka tu sepantas 10 saat saja. Dah lah wangi, boleh juga menyegar dan menjadikan kulit muka lembab sebab ada Vitamin E dan Aloe Vera. Sesuai untuk mereka yang menhadapi masalah kulit berjerawat dan berminyak tak kira lelaki atau pon wanita.

HARGA ASAL

1 Paket RM6
3 Paket RM15
1 Kotak RM85

TISU ARGAN OIL “PINK”



Yang packaging warni pink ni pula fungsinya menaggalkan makeup walaupon waterproof makeup hanya dengan sehelai tisu sahaja. Mangandungi Argan Oil, Aloe Vera dan Vitamin E untuk melembab serta melindungi kulit muka. Sangat sesuai untuk kulit kering dan sensitive. Yang best... Ianya melambatkan kesan penuaan  sebab kaya dengan antioksidan.

HARGA  ASAL

1 Paket RM8
3 Paket RM20
1 Kotak RM120 

HARGA PROMO

1 Paket RM8
9 Paket RM60 Free 1 Paket Tisu argan Oil (pink)
1 Kotak RM108 Free 3 Paket Tisu Argan oil (pink) 


TISU FAMILY (kuning)


Ok… Tadi pasal tisu lembab untuk menanggal makeup kan. Sekarang ni kita beralih pada Imaan Suci Wipes (Kuning) khas untuk family pula especially untuk kanak-kanak dan bayi.  Kandungan nya pula hasil formulasi Madu, Aloe Vera & vitamin E yang berfungsi menjaga kebersihan dan melindungi seisi keluarga serta digunakan untuk;

  1. Anak-anak menyusu, makan, tukar lampin, muntah & lain-lain
  2. Aktiviti diluar rumah bersama keluarga (travel, riadah, sekolah & sukan)
  3. Untuk membersih & menyegar kulit (daripada kotoran, peluh & daki)
  4. Untuk hilangkan bau badan (bertindak sebagai deodorant)
  5. Untuk penjagaan orang sakit & kurang upaya
  6. Menjaga kebersihan ibu yang menyusu badan
  7. Untuk membersih peralatan mainan kanak-kanak, perabot & lain-lain

HARGA ASAL

1 Paket RM6
3 Paket RM15
1 Kotak RM85 

HARGA PROMO

1 Paket RM6
9 Paket RM30
1 Kotak RM60

TISU IMAAN FAMININE WIPES (UNGU)


Yang ni istimewa sikit sebab ianya khas untuk penjagaan zon intim wanita dengan 3 fungsi utama iaitu Membersih, Menyegar dan Melindungi miss V. Di formulasi dengan ekstrak daun SIREH & pati MAWAR. Semulajadi, tanpa alkohol & tanpa kimia berbahaya.Daun sireh kan banyak khasiatnya dimana ia mampu membunuh kuman dan berkhasiat mengatasi masalah gatal, bau dan mencegah kuman.

HARGA  ASAL

1 Paket RM6
3 Paket RM15
1 Kotak RM85

HARGA PROMO

1 Paket RM6
9 Paket RM45 Free 2 paket tisu family (kuning)
1 Kotak RM85 Free 6 Paket tisu Family (kuning)

Apa yang best, Imaan Wipes Tissue ni senang utuk dibawa kemana-mana sebab packaging nya yang cute. Kalau berminat untuk mencuba, boleh terjah info dibawah:

Jika anda berminat menjadi angel/agent, bayaran sebanyak RM30 akan di kenakan. Link ada dekat bawah tu. Promo pada bulan 8 adalah tisu imaan Pink, Kuning serta Ungu dan akan taman pada 31 ogos 2018. Sempat lagi kalau nak borong Imaan Suci Wipes ni.


You Might Also Like

2 komen

  1. tisu lembab ni memang keperluan sebenarnya, sha kalau keluar memang bawak tisu macam ni, senang

    ReplyDelete
  2. Liez mmg guna suci wipes sbb nak remove make-up..mmg senang nak tanggaldan lembut je pada kulit

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive