Dapatkan Bag Kitar Semula Edisi Terhad Dari Juice Works!!

Tuesday, December 26, 2017

Anda lebih baik berhati-hati, anda lebih baik tidak menangis, kerana ada banyak beli belah yang anda perlu lakukan! Kesesakkan jalan raya dan saat akhir membeli belah adalah begitu gila sekarang. Bah kan ia menjadi lebih gila.


Adakah kaki anda terasa sakit dan berasa anda tersekat di dalam suasana buruk dengan pelbagai pilihan yang anda lihat? Tibalah masanya untuk anda berehat dan mendapatkan diri anda minuman yang sesuai untuk menghidrasikan badan sebelum menyambung kembali aktiviti membeli-belah.
 
Sempena dengan musim perayaan ini, Juice Works telah mencipta satu minuman yang istimewa dan berkilau merah! Ia melambangkan semua kebaikkan, kebahagiaan dan kegembiraan manis sepanjang tahun ini. Juice Works berharap nama itu sendiri akan memberikan sentuhan kegembiraan; “Honey, it’s Christmas!” sempena perayaan yang bermakna ini.

Smoothie ais bercampur dengan jus embun madu, plum, strwberi, limau dan tambahan bermusim delima mulberi dan delima ruby-merah; ramuan ini hanya boleh didapati dari 6 Nov sehingga 1 Jan 2018!
 
Kandungan anti-oksidan yang banyak didalam minuman ini boleh membantu mengecilkan radikal bebas yang jahat didalam badan anda, vitamin C, serat, folat dan kalium juga adalah keperluan untuk badan anda pada musim yang sibuk ini.


Apa lagi, untuk setiap pembelian RM 20 yang and belanjakan di Juice works, anda akan mendapat satu stem. Kumpulkan 5 stem dan anda akan mendapat edisi terhad beng kitar semula (ya, ia adalah sangat berguna untuk membeli-belah). Tawaran istimewa ini adalah sah sehingga 31 Jan 2018 atau sehingga stuck masih ada.


Oh ya! Tidak lupa juga bahawa ia adalah musim untuk memberikan kegembiraaan kepada semua, Juice Works juga telah menyediakan baucar tunai bernilai RM 10 setiap satu untuk membolehkan anda untuk menghadiahkan kepaya orang yang tersayang. Kerana Juice Works tahu, hadiah yang terbaik untuk orang tersayang adalah “hadia kesihatan” dan cara yang lebih baik dan mudah untuk memastikan orang yang tersayang mendapat nutrien yang terbaik.

Juice Works ingin juga mengucapkan terima kasih atas sokongan semua sepanjang tahun 2017, dan Selamat Menyambut Hari Krismas yan sihat dan Tahun Baru yang hebat!


You Might Also Like

1 komen

  1. Beg kitar semula ni antara benda wajib ada dalam handbag... kebanyakan kedai dah tak sediakan beg plastik... bagus juga buat macam ni...

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive